reede, 1. mai 2015

Liverpool

2012
Kui ma värskelt Inglismaalt tulnuna ühele tuttavale ütlesin, et mulle meeldis Liverpoolis väga, vaatas ta mind pikalt ja küsis, ei tea, mis seal nii väga meeldivat oli. No ma ei tea. Meeldivat oli omajagu:
* tasuta muuseumid (v.a biitlite oma);
* palju võimalusi šoppamiseks (kuigi tegelikult olen ma nõrk šoppaja, käin kahes poes ära ja aitab küll);
* mõnus mereõhk;
* paraja suurusega linn (suurlinnad hirmutavad mind siiani);
* ja kuna mulle biitlid meeldivad, ei saa ka neist üle ega ümber.

Orjandusmuuseum (International Slavery Museum)

Asukoht: Albert Dock
Avatud iga päev 10-17
Sissepääs tasuta





Merseyside Maritime Museum

Asukoht: Albert Dock
Avatud iga päev 10-17
Sissepääs tasuta

Merendusmuuseum, kus muuhulgas on ka Titanicu väljapanek.

Biitlid
Liverpooli au ja uhkus. Linnas on mitmeid kohti, kus nende mälestus on jäädvustatud.
Mathew Street







 The Cavern Wall of Fame





Asukoht: Albert Dock
Avatud iga päev 9-19
Sissepääs täiskasvanule £14.95

Albert Dock






Söömine
Liverpoolis veetsime kaks pärastlõunat, ööbisime lähedalasuvas väikelinnas, seega hotellide kohta ei oska midagi öelda. Ka restoranide osas ei oska kaasa rääkida. Küll aga sattusime einestama kahte põnevasse kohta. Esimene neist muidugi ei ole osade jaoks teab mis põnev - lihtsalt Hiina restoran Tso's -, aga minusuguse maaka jaoks oli elamusi omajagu.
Teine oli "all you can eat" tüüpi söögikoht Red Hot - World Buffet & Bar. Nimetus "maailm" näitab juba ära, et pakuti erinevate rahvaste roogi. Esindatud olid erinevad Aasia köögid, Itaalia, Hispaania... Kindlasti oli veel midagi, aga kes seda selle aja peale enam mäletab. Igatahes oli suurepärane võimalus üks eklektiline taldrikutäis kokku panna.


Viimase puhul oli hea ka asukoht - Liverpool One ehk ostlejate paradiis. Ja tegelikult on ka Albert Dock üsna lähedal, seega saab Liverpoolis üsna tegusalt aega veeta.

Mulle seal  meeldis ja avastasin suure kurvastusega, et hetkel vähemalt ei ole ei Tallinnast ega Riiast sinna võimalik otse lennata. Õnneks on Manchester üsna lähedal...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar